Tae-Bo/Cross Fight

Cross Fight

Zsákolással, erősítéssel, ugráló kötelezéssel és szabad gyakorlatokkal tarkított edzésprogram, melyen keresztül megtanulhatod az ökölvívás és a különböző harcművészeti stílusok alapjait, ütéseit és rúgásait.


TAE-BO (aero-kick-box)

Billy Blanks, a kaliforniai hétszeres karate világbajnok fejlesztette ki ezt az edzésformát az 1970-es években.

Voltál már Tae-Bo órán? Ha nem, ne éld le az életed úgy, hogy legalább egyszer nem próbálod ki!
A Tae-Bo maga az erő, kemény munka ugyanakkor nagyszerű szórakozás, a Tae-Bo kemény, harcias de nem agresszív, elfáradsz az edzésen, ugyanakkor feltölt energiával és feldobja a hangulatodat.
De mit is rejt ez a furcsa elnevezés? Távol-keleti küzdősportelemekből építkező zenés, csoportos mozgásforma, amely elsöprő sikerrel tört be az amerikai fitness piacra és hasonló lendülettel jelent meg az európai fitness stúdiókban is.
A Tae-Bo intenzív. Kemény, dinamikus ütés és rúgáskombinációkkal dolgoznak a résztvevők. Az óra egész időtartama alatt szinte valamennyi testrészünket megdolgoztatjuk, méghozzá igen keményen.
A Tae-Bo egyszerű. Amíg az aerobik és step órák sok résztvevő számára túlságosan bonyolultak, esetleg követhetetlenek, addig a Tae-Bo egyszerű. Bárki végig tudja csinálni.

A Tae-Bo férfias. Sok férfit elriasztanak az első látásra túlságosan táncosnak tűnő aerobik kombinációk. A Tae-Bo azonban közel sem nevezhető nőiesnek. A mozdulatok küzdősportokból származnak, az edzés intenzitása igazi férfimunkára kényszerít.
Persze lehetne dicshimnuszokat zengeni oldalakon keresztül a Tae-Bo-zás örömeiről, de a legegyszerűbb az lenne, ha gyorsan kipróbálnád.