50+ TRX / szenior

50+ TRX tréning /szenior edzés

TRX edzés:

A testet és az izmokat a mindennapi élet kihívásaira készíti fel, nem az izomépítés a lényeg, hanem a kiegyensúlyozott, stabil és terhelhető teljes izomzat. A módszer a test természetes képességeit erősíti és emeli ki, ellentétben pl. az edzőtermi gépekkel való edzés, ahol természetellenes mozgásokat hajtunk végre. Ezek hibás mozgásminták rögzüléséhez és ezáltal sérülésekhez vezethetnek. A funkcionális tréning másik alapvető sajátossága, hogy középpontba helyezi az úgynevezett „core” izmok fejlesztését (az ágyéki gerincszakasz körül lévő izomhurok), mely izomcsoport a testünk erőközpontja és gerincünk stabilizálásában is alapvető fontosságú.

A mozgás minden életkorban fontos szerepet játszik, de idősebb korunkban talán a legfontosabb, hiszen a preventív hatása mellett a mozgás gyógyító erejét kell előtérbe helyeznünk.  A kor előrehaladtával az izmok tömege csökken, ennek következményeként a bőr megereszkedik, és a test elveszti feszességét, rugalmasságát. Az test erősítésének célja, az izomtömegének megszerzése ill. megtartása, a bőr feszessé varázsolása és a test egyensúlyának és a gerinc statikájának megőrzése. Változó korban még nagyobb hangsúlyt kell fektetnünk az erősítő edzésre, hatására a kalcium hatékonyabban tud beépülni a csontokba. Rendszeres TRX edzéssel megelőzhetjük a csontritkulás kialakulását.

Fontos építőkövei az edzésnek az ízületi mozgásterjedelem és izomerő megőrzése és fejlesztése, állóképesség javítása, illetve az egyensúlyérzék fejlesztése, esésprevenció, hiszen a csontritkulásos állapotban ez az egyik legnagyobb rizikófaktor.
Szeretettel várunk minden egészségtudatos, mozogni vágyó Hölgyet, Urat!

TRX csoportos órák előnyei:

  • Sokoldalú terhelés, egyszerre fejlődik az erő és az
  • állóképesség, javul a koordináció.
  • Nagy intenzitás, fokozott kalória égetés.
  • Funkcionális tréning, összetett mozgások, sok
  • izom dolgozik egyszerre.
  • Csökken a vérnyomás.
  • Minden gyakorlatnál dolgoznak a core izmok.
  • Erősödnek az izületi szalagok.
  • Intenzív edzés, fokozott utóégető hatás (az edzés
  • után még 24-48 óráig égnek a kalóriák).
  • Hatékony alakformálás (megfelelő táplálkozás mellett),
  • csökken a testzsír és nő az izom százalék.
  • A gyakorlatok folyamatosan nehezíthetők és végtelen
  • számban variálhatók.
  • Nemtől, kortól és fi ttségi szinttől függetlenül
  • mindenki számára élvezetes és sokoldalú terhelés.
  • Olyan képességeket fejleszt, melyekre a mindennapi
  • életben is szükség van.
  • Energiával tölt fel.